Blogger Templates

Tuesday 27 September 2011

feeling :')


awak, semalam time kita baru nak mesej time malam, baru satu mesej, awak cakap"saya betul-2 tak boleh nak taip mesej" pastu saya tanya"kenapa" and then awak cakap"mata saya bengkak,takboleh nak bukak" saya tahu mata awak bengkak sebab awak nangis KAN KAN? bila saya tanya awak kata takde pape, awak suka macam gitu, taknak share problem awak, saya sebagai kawan awak manalah tahu kalau awak story dengan saya, saya boleh tolong awak ke :') lepastu awak cakap"nanti kalau mata saya dah okay kita mesej lagi k" lepas awak cakap macamtu, saya rasa nak sedih kejap :') sebab saya takboleh kalau tak mesej dengan awak, saya nak mesej dengan setiap masa, saya taktahu kenapa sejak saya kenal dengan awak, kalau saya dah mesej dengan awak pastu bila nakstop mesej mesti tak boleh, macam taknak pisah dengan awak even sekejap :) lepas tu saya termenung sambil teringat kat awak+pikir pasal awak sambil dengar lagu :') tengah asyik termenung jee, tetiba handphone bunyi, tengok ada mesej dari awak, seriously time tu saya happy gila tahu tak awak? pastu kita mesej sampai ke pagi, mula awak cakap nak tidur dalam pukul berapa entah, tapi saya tak kasik, awak sanggup tak tidur sebab nak temankan saya, thanks awak :') saya taknak pisah dengan awak walaupun seminit, nanti mesti saya rindu kat awak >< malu lah nak cakap yg saya rindu kat awak >< saya harap awak akan baik cepat k, makan ubat sampai baik, and saya taknak tengok awak sedih-2 lagi, saya takboleh kalau tengok kawan saya sedih :)))

No comments:

Post a Comment