Blogger Templates

Tuesday 27 September 2011

my lovely friend :)


Ini adalah kawan baik aku, nama dia Nur Ain Khadjah Binti Mohd Rafee, dia sama umur dengan aku jugak. First time aku kenal dia dekat FB, time tu 30 august 2011, baru lagi, tak sampai sebulan aku kenal dengan dia, aku baru kenal dia satu hari, tapi macam dah bertahun aku kenal dengan dia, cara aku wall dengan dia, #kekadangmasukairjugakdianikot :) and aku berkawan dengan dia sampai sekarang, tiap-2 hari aku mesej dia, call kekadang jee jumpa pun jarang. tapi aku suka sangat mesej dengan dia, setiap kali aku mesej dengan dia, mesti aku happy gila, kekadang aku ketawa, dia ni kelakar jugak orangnya, tapi yg penting dia ni OMEL sesangat :) to XY - awak, terima kasih sebab sudi berkawan dengan budak kampung macam saya ni, layan saya apa semualah, saya suka sangat kawan dengan awak, saya harap kita berkawan sampai bila-2 ae, taknak hilang kawan macam awak, sebaik awak :)

No comments:

Post a Comment