Blogger Templates

Saturday 28 January 2012

I can't sleep .



Sejak dua tiga menjak ni aku susah gila nak tidur , padahal mata dah ngantuk sangat tapi takboleh tidur jugak -.- Kalau takboleh tidur sampai pukul 3 4 pagi takpe , ni pukul 7 pagi pun aku belum tentu dah tidur taww -.- Tapi satu hari ni aku asyik fikir pasal dia jee sampailah sekarang , aku fikir memacam , aku teringat semua kenangan aku dengan dia apa semua pastuh boleh pulak bukak lagu Part of the list memang jangan tanya kenapalah bantal and selimut aku basah :') Seriously imisschulotlot :'| Pastuh buat CMB dekat dia then dia call , aku cakap yg aku takboleh tidur and aku suruhlah dia nyanyi sampai aku tertidur , dia cakap tak reti -.- Dari dulu dia punya jawapan memang macam gitu taww -.- Agaknya kalau aku dah mati esok lusa takdapat aku nak dengar dia nyanyi :'| Takpelah takboleh nak paksa kan :') Andainya dia tahu betapa aku merindui dia  teramat sangat pada saat ni , aku tak henti-2 fikir pasal dia jee :'| Awak jaga diri bebaik ye :')

No comments:

Post a Comment