Blogger Templates

Friday 27 January 2012

Dah lama rasanya aku tak post apa-2 kat Blog aku ni , aku harap korang semua sihat :) Harini aku nak cerita pasal semalam yg terjadi . Aku dengan dia dah Breakoff :'| Seriously aku cakap aku taknak Breakoff dengan dia but mungkin ini jalan yg terbaik untuk relay aku dengan dia . Semalam aku dengan tak pikir apa aku terus cakap yg aku nak Breakoff , hati aaku sakit sebab tetiba jee dia memarah aku , aku taktahu apa-2 pastuh nak memarah pulak , lain lah kalau aku tahu masalah dia apa memang aku akan diam , ni aku taktahu apa-2 pastuh nak memarah apa semua , serious sakit gilo hati aku , aku dah taktahan dah dengan relay ni puas kot aku bersabar dengan semua yg berlaku but kali ni aku bebetul dah giveup habis dah . Aku nak Breakoff bukannya aku dah tak sayang and cintakan dia lagi but aku taknak hati aku sakit lagi then aku nak tengok dia bahagia jee , aku harap dia dapat lelaki yg lebih memahami diri dia yg boleh jaga dia apa semua :') Awak , saya nak awak tahu walaupun kita dah takde pape relay lagi tapi sayang and cinta saya kat awak tak pernah berubah sama jee macam dulu wak, dalam hati saya ni cuma ada awak jee percayalah :') Saya nak minta maaf if selama kita kenal , saya banyak buat salah dengan awak , banyak sakitkan hati awak apa semua , maafkan saya awak :'| Seriously saya cakap saya betul-2 sayangkan awak , kalau boleh saya taknak kita berpisah but benda dah jadi kita takboleh nak patah balik kan ? Takpelah awak jaga diri bebaik , lepasnih saya dah takboleh nak jaga awak dah apa semua :'| I will misschu sayangg :'| Saya takkan lupa semua memories bout us :') Saya harap awak pun sama :') I still love you and i still adore you NUR AIN KHADIJAH BINTI MOHD RAFEE <3

No comments:

Post a Comment